Pomoć pri kupovini

Pomoć pri kupovini predstavlja niz korisnih informacija koje će Vam dati odgovor na najčešće postavljana pitanja i bolje razumevanje pojedinih termina na sajtu.

  1. Kako da obavim kupovinu?
  2. Kako da znam da su proizvodi koje sam odabrao poručeni?
  3. Šta u slučaju da poručeni proizvodi ne stignu na moju adresu?
  4. Da li mogu proizvode da poručim putem telefona?
  5. Šta u slučaju greške u ceni?
  6. Šta u slučaju greške u ceni isporuke?
  7. Koja je najveća težina paketa?
  8. Kako da pronađem artikal koji mi je potreban?
  9. Šta je ’’Korpa’’?
  10. U čemu je razlika između ’’Korpa’’ i ’’Obavi kupovinu’’?
  11. Šta omogućava funkcija “Uporedi proizvode”?
  12. Šta omogućava funkcija ’’List Želja’’?
KAKO DA OBAVIM KUPOVINU?

Nakon toga što ste odabrali proizvod i definisali potrebnu količinu, polje “Dodaj u korpu” će Vas uputiti u deo sajta predviđen za kupovinu. Biće Vam ponuđene dve opcije “Nastavi kupovinu” i “Obavi kupovinu”. Izborom opcije “Obavi kupovinu” sistem Vas vodi u deo sajta predviđen za ostavljanje podataka neophodnih za realizaciju zahteva za kupovinu. U okviru ovog dela sajta biće Vam pružena mogućnost da kupovinu obavite kao "gost" ili da se registrujete odnosno kreirate nalog. U cilju jednostavnije procedure budućih kupovina, preporuka je da napravite nalog na našem sajtu. Pored ličnih podataka koje ostavljate, ovaj deo sajta predviđa i definisanje načina plaćanja i izbor načina dostave. Izborom opcija i jednostavnim klikom na “Poruči proizvode” kupovinu ste obavili.

KAKO DA ZNAM DA SU PROIZVODI KOJE SAM ODABRAO PORUČENI?

Porudžbina proizvoda koje ste naručili biće potvrđena slanjem predračuna sa pojedinostima obavljene kupovine na vašu mail adresu.

ŠTA U SLUČAJU DA PORUČENI PROIZVODI NE STIGNU NA MOJU ADRESU

Pet Market isporuku proizvoda obavlja putem Bex kurirske službe. Svi poručeni proizvodi se narednog dana (nakon 24h od poručivanja) šalju na isporuku kupcu. Kurir koji isporuku obavlja dužan je da pre isporuke kupca pozove kako bi najavio svoj dolazak. Ukoliko nakon potvrde porudžbine od strane operatera proizvodi ne stignu u predviđenom roku za isporuku, pozovite Korisnički centar na broj 061-29-29-062.

DA LI MOGU PROIZVODE DA PORUČIM PUTEM TELEFONA?

Proizvode možete poručiti i putem telefona pozivom našeg Korisničkog centra 061-29-29-061 ili 061-29-29-062. Ukoliko se opredelite za ovu opciju poručivanja bitno je da unapred napravite spisak željenih proizvoda kako bi njihov tačan naziv mogli preneti našem operateru. Korisnički centar radi od 09-20 časova radnim danima i od 11-17 časova subotom.

ŠTA U SLUČAJU GREŠKE U CENI?

Uprkos našim velikim i konstantnim naporima za održavanje tačnosti i ažurnosti u unošenju promena, ponekada se dogodi da se poneki od preko 10.000 proizvoda u našoj prodavnici nađe sa pogrešnom cenom. Ipak, deo naše standardne procedure je i prethodna provera cena, tako da će eventualna greška biti ispravljena. Za bilo koja odstupanja u ceni (veća ili niža od stvarne), naš operater će Vas obavestiti prilikom telefonske potvrde porudžbine.

ŠTA U SLUČAJU GREŠKE U CENI ISPORUKE?

Kako isporuku poručenih proizvoda obavlja ovlašćena kurirska služba, postoji mogućnost pojave odstupanja stvarne od obračunate cene isporuke. Deo naše standardne procedure isporučivanja je i prethodna provera težine paketa i cene transporta. Ukoliko do odstupanja dođe, naš operater će Vas obavestiti o tome prilikom telefonske potvrde porudžbine.

KOLIKA JE NAJVEĆA TEŽINA PAKETA?

Težina paketa odnosi se na zbirnu težinu svih poručenih proizvoda. Maksimalna težina paketa definisana je na osnovu pravila o isporuci kurirske službe koja isporuku obavlja. U okviru Standardne i Ekspres dostave, maksimalna težina paketa je 40 kilograma. Ukoliko težina poručene robe prevazilazi maksimalnu težinu paketa (40 kg), roba se isporučuje u dva paketa.

KAKO DA PRONAĐEM ARTIKAL KOJI MI JE POTREBAN?

Na našem sajtu postoji veliki broj artikala, i svakim danom ih je sve više. Ukoliko znate šta tražite, jednostavno unestite jednu ili dve reči vezane za željeni artikal u polje za pretraživanje u gornjem levom uglu i kliknite na dugme “Pretraga”. Kada dobijete spisak rezultata, kliknite na naslov koji Vas interesuje ili polje “Pogledaj sve proizvode” i sajt će Vam prikazati stranicu sa detaljnim informacijama o artiklu.

ŠTA JE ’’KORPA’’?

Korpa predstavlja internet servis za kupovinu, koji Vam omogućava da kupujete po istom principu kao i sa ’’pravom korpom’’ u prodavnici. Klikom na dugme „Dodaj u korpu“ pravite spisak proizvoda koje želite da kupite i koji će se trenutno, nakon klika, pojaviti u vašoj korpi. Na taj način izabrani proizvodi biće zapamćeni dok nastavljate pregled sajta. Ubacivanje proizvoda u korpu Vas ne obavezuje da taj proizvod kupite, moguće je izbaciti proizvod iz korpe. U svakom trenutku možete pregledati sadržaj svoje korpe klikom na link ’’Moja korpa’’ koji se nalazi u gornjem desnom zaglavlju sajta.

U ČEMU JE RAZLIKA IZMEĐU ’’KORPA’’ I ’’OBAVI KUPOVINU’’?

"Korpa" služi da izaberete proizvode koje želite da kupite. Ubacivanje proizvoda u korpu Vas ne obavezuje da taj proizvod kupite. Međutim, kada se opredelite da odabrane proizvode kupite, funkcija ’’Obavi kupovinu’’ Vam to omogućava. Unošenjem informacije o kupcu, načinu isporuke, načinu plaćanja i klikom na dugme ’’Poruči proizvode’’ izavršili ste konačnu kupovinu proizvoda.

ŠTA OMOGUĆAVA FUNKCIJA „UPOREDI PROIZVODE“?

U toku kupovine često se srećemo sa dilemom za koji proizvod da se opredelimo. Funkcija „Uporedi proizvode“ proces donošenja odluke u mnogome pojednostavljuje. Omogućava paralelni pregled dva proizvoda, njihovih detaljnih informacija i cene. Primena funkcije je jednostavna. Dovoljno je da odaberete dva proizvoda, aktivirate funkciju „Uporedi proizvode“ i u prozoru za poređenje dobićete njihov paralelni pregled.

ŠTA OMOGUĆAVA FUNKCIJA ’’LISTA ŽELJA’’?

Kupovinu poizvoda prate potrošačke navike koje se odnose na konkretne proizvode koje kupujete i one koje bi želeli da kupite. Funkcija ’’Lista želja’’ Vam upravo to i omogućava: da kreirate spisak proizvoda koje često kupujete ili onih koje bi u jednom trenutku želeli da kupite. Jednostavnim klikom na dugme ’’Dodaj u listu želja’’, proizvod postaje deo Vaše liste. Odabrani proizvodi se čuvaju u folderu ’’Lista želja“ dostupni su Vam svakoj narednoj poseti Pet Marketa. Na taj način formirate vaš lični prodajni prostor u okviru prodavnice što Vam omogućava stalan uvid u izabrane proizvode i jednostavnu kupovinu bez suvišnih pretraga. Link ’’Lista želja“ se nalaze u gornjem desnom uglu zaglavlja sajta. Funkcija ’’Lista želja’’ Vam ne omogućava dodatne popuste ili posebne ponude. Kako biste uspešno koristili ovu funkciju, potrebno je da se predhodno registrujete odnosno napravite nalog na sajtu.