Korisnički servis

Pretraži stranice

More Views

Royal Canin: Care Nutrition Oral Sensitive

  • Hrana namenjena odraslim mačkama sa osetljivim zubima i desnima
  • Tekstura i oblik granule stimulišu žvakanje
  • Osigurava prevenciju stvaranja zubnog plaka i kamenca
  • 59% smanjen zubni kamenac za 28 dana
Naziv proizvoda Šifra Cena Kol
Care Nutrition Oral Sensitive, 1,5 kg RV963
Cena: 1.680 din.
Care Nutrition Oral Sensitive, 8 kg RV43
Cena: 7.990 din.
Care Nutrition Oral Sensitive, 400 g RV115
Cena: 530 din.

Oceni proizvod

Dostava

Isporka proizvoda se obavlja putem Standardne i  Ekspres (prioritetne) dostave. Isporuku proizvoda obavlja Beks kurirska služba na vašu kućnu adresu direktnim uručenjem. Sve porudžbine koje stignu posle 12:00 časova, obrađuju se narednog radnog dana. Za porudzbine čiji je iznos preko 4000 dinara, obezbeđena je besplatna dostava. Pre uručenja kurir će Vas kontaktirati kako bi Vam najavio dolazak. Isporuka se ne obavlja nedeljom, za vreme verskih i državnih praznika.

Standardna dostava

Isporuka proizvoda u okviru Standardne dostave vrši se u periodu 2-4 radna dana od dana naručivanja. Osnovna cena dostave je 250 dinara i uključuje paket težine do 1-40 kg.

Ekspres (prioritetna) dostava

Isporuka proizvoda u okviru Ekspres (prioritetne) dostave obavlja se u roku od 48 časa od dana poručivanja. Sve pošiljke koje stignu radnim danima do 12 časova isporučuju se narednog dana. Porudzbine koje stignu petkom nakon 12h, subotom i nedeljom, obrađuju se u ponedeljak. Expres (prioritetna) dostava uvećava osnovnu cenu dostave za 100 dinara.

Reklamacije na rad kurirske službe

Isporuku proizvoda obavlja Bex kurirska služba. Kvalitet isporuke zavisi isključivo od kurira koji isporuku vrši. Ukoliko niste zadovoljni kvalitetom usluge kurira, molimo Vas da nas obavestite o tome slanjem maila na office@petmarket.rs sa naznakom “Reklamacija na kurira” kako bi preduzeli mere da se usluga unapredi.

Reklamacije

Vašu porudžbinu, u skladu sa čl. 35. i čl. 36. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS br.73/2010) možete otkazati bez naknade (osim neposrednih troškova povraćaja robe) i bez navođenja razloga u roku od 8 dana nakon preuzimanja proizvoda. Reklamacije na proizvoda se mogu podneti u slučaju kada je isporučeni proizvod neispravan, neodgovarajući ili isporuka nepotpuna. U slučaju reklamacije proizvode ćemo zameniti ili ćemo obaviti povraćaj novca u zavisnosti od Vašeg zahteva. U slučaju neodgovarajućeg proizvoda nadoknadu za troškove dostave snosi kupac, dok u slučaju neispravnog proizvoda ili nepotpune isporuke, troškove dostave snosi Pet Market. Reklamacije možete izvršiti putem maila office@petmarket.rs sa naznakom Reklamacije ili pozivom našeg Korisničkog centra na broj 061-29-29-061 i 061-29-29-062. Adresa za prijem reklamacija je Pere Ćetkovića 11j, Beograd.

Plaćanje

Kada obavite kupovinu na svoju e-mail adresu dobićete predračun sa kompletnim iznosom aktuelne kupovine. Ukupan iznos aktuelne kupovine objedinjuje cenu poručenih proizvoda i trošak transporta.  Pre isporuke proizvoda operater će vas pozvati kako bi izvršio potvrdu porudžbine. Plaćanje poručenih proizvoda možete obaviti na dva načina.

Plaćanje po obavljenoj isporuci (pouzećem)

Poručene proizvode možete platiti po izvršenoj isporuci robe. Plaćanje po isporuci robe se obavlja u gotovini kuriru koji je isporuku obavio. Kupac je dužan da plati nadoknadu za poručene proizvode u iznosu preciziranom u predračunu.

Uplatom na tekući račun

Svoju narudžbu možete platiti avansnom uplatom na tekući račun Pet Marketa: 205-164631-22 Komercijalna banka. Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci ili putem web bankinga. Isporuka poručenih proizvoda će se obaviti nakon evidentiranja uplate.

Česta pitanja

KAKO DA OBAVIM KUPOVINU?

Nakon toga što ste odabrali proizvod i definisali potrebnu količinu, polje “Dodaj u korpu” će Vas uputiti u deo sajta predviđen za kupovinu. Biće Vam ponuđene dve opcije “Nastavi kupovinu” i “Obavi kupovinu”. Izborom opcije “Obavi kupovinu” sistem će zahtevati da se ulogujete u svoj nalog ili registrujete odnosno da kreirate nalog. Kreiranjem naloga ostavljate podatke od značaja za isporuku proizvoda. Nakon registracije ili logovanja, proces se nastavlja izborom načina dostave i načina plaćanja. Izborom opcija i jednostavnim klikom na “Poruči proizvode” kupovinu ste obavili.

DA LI MOGU PROIZVODE DA PORUČIM PUTEM TELEFONA?

Proizvode iz naše prodavnice možete poručiti i putem telefona pozivom našeg Korisničkog Centra 061-29-29-061 ili 061-29-29-062. Ukoliko se opredelite za ovu opciju poručivanja bitno je da unapred napravite spisak željenih proizvoda kako bi njihov tačan naziv mogli preneti našem operateru. Korisnički Centar radi od 11-18 časova radnim danima i od 11-15 časova subotom. 

KAKO DA ZNAM DA SU PROIZVODI KOJE SAM ODABRAO PORUČENI?

Porudžbina proizvoda koje ste naručili biće potvrđena slanjem predračuna sa pojedinostima obavljene kupovine na vašu mail adresu.

ŠTA U SLUČAJU DA PORUČENI PROIZVODI NE STIGNU NA MOJU ADRESU

Pet Market isporuku proizvoda obavlja putem Aks kurirske službe. Svi poručeni proizvodi se narednog dana (nakon 24h od poručivanja) šalju na isporuku kupcu. Kurir koji isporuku obavlja dužan je da pre isporuke kupca pozove kako bi najavio svoj dolazak. Ukoliko nakon potvrde porudžbine od strane operatera proizvodi ne stignu u predviđenom roku za isporuku, pozovite Korisnički centar na broj 061-29-29-062.

ŠTA U SLUČAJU GREŠKE U CENI?

Uprkos našim velikim i konstantnim naporima za održavanje tačnosti i ažurnosti u unošenju promena, ponekada se dogodi da se poneki od preko 7.000 proizvoda u našoj prodavnici nađe sa pogrešnom cenom. Ipak, deo naše standardne procedure isporučivanja je i prethodna provera cena, tako da će eventualna greška biti ispravljena.

Za bilo koja odstupanja u ceni (veća ili niža od stvarne), naš operater će Vas obavestiti prilikom telefonske potvrde porudžbine.

ŠTA U SLUČAJU GREŠKE U CENI ISPORUKE?

Kako isporuku poručenih proizvoda obavlja ovlašćena kurirska služba, postoji mogućnost pojave odstupanja stvarne od obračunate cene isporuke. Deo naše standardne procedure isporučivanja je i prethodna provera težine paketa i cene transporta. Ukoliko do odstupanja dođe, naš operater će Vas obavestiti o tome prilikom telefonske potvrde porudžbine.

KOLIKA JE NAJVEĆA TEŽINA PAKETA?

Težina paketa odnosi se na zbirnu težinu svih poručenih proizvoda. Maksimalna težina paketa definisana je na osnovu pravila o isporuci kurirske službe koja isporuku obavlja. U okviru Standardne i Ekspres dostave, maksimalna težina paketa je 50 kilograma. Ukoliko težina poručene robe prevazilazi maksimalnu težinu paketa (30 kg), roba se isporučuje u dva paketa.

KAKO DA PRONAĐEM ARTIKAL KOJI MI JE POTREBAN?

Na našem sajtu postoji veliki broj artikala, i svakim danom ih je sve više. Ukoliko znate šta tražite, jednostavno unestite jednu ili dve reči vezane za željeni artikal u polje za pretraživanje u gornjem levom uglu i kliknite na dugme “Pretraga”. Kada dobijete spisak rezultata, kliknite na naslov koji Vas interesuje ili polje “Detaljne informacije” i sajt će Vam prikazati stranicu sa detaljnim informacijama o artiklu.

ŠTA JE ’’KORPA’’?

Korpa predstavlja internet servis za kupovinu, koji Vam omogućava da kupujete po istom principu kao i sa ’’pravom korpom’’ u prodavnici. Klikom na dugme „Dodaj u korpu“ pravite spisak proizvoda koje želite da kupite i koji će se trenutno, nakon klika, pojaviti u vašoj korpi. Na taj način izabrani proizvodi biće zapamćeni dok nastavljate pregled sajta. Ubacivanje proizvoda u korpu Vas ne obavezuje da taj proizvod kupite, moguće je izbaciti proizvod iz korpe.

U svakom trenutku možete pregledati sadržaj svoje korpe klikom na link ’’Moja korpa’’ koji se nalazi u gornjem desnom zaglavlju sajta.

U ČEMU JE RAZLIKA IZMEĐU ’’KORPA’’ I ’’OBAVI KUPOVINU’’?

Korpa služi da izaberete proizvode koje želite da kupite.Ubacivanje proizvoda u korpu Vas ne obavezuje da taj proizvod kupite. Međutim, kada se opredelite da odabrane proizvode kupite, funkcija ’’Obavi kupovinu’’ Vam to omogućava. Unošenjem informacije o kupcu, načinu isporuke, načinu plaćanja i klikom na dugme ’’Poruči proizvode’’ izavršili ste konačnu kupovinu proizvoda.

ŠTA OMOGUĆAVA FUNKCIJA „UPOREDI PROIZVODE“?

U toku kupovine često se srećemo sa dilemom za koji proizvod da se opredelimo. Funkcija „Uporedi proizvode“ proces donošenja odluke u mnogome pojednostavljuje. Omogućava paralelni pregled dva proizvoda, njihovih detaljnih informacija i cene.

Primena funkcije je jednostavna. Dovoljno je da odaberete dva proizvoda, aktivirate funkciju „Uporedi proizvode“ i u prozoru za poređenje dobićete njihov paralelni pregled.

ŠTA OMOGUĆAVA FUNKCIJA ’’MOJI FAVORITI’’?

Kupovinu poizvoda prate potrošačke navike koje se odnose na konkretne proizvode koje kupujete i one koje bi želeli da kupite. Funkcija ’’Favoriti’’ Vam upravo to i omogućava: da kreirate spisak proizvoda koje često kupujete ili onih koje bi u jednom trenutku želeli da kupite. Jednostavnim klikom na dugme ’’Dodaj u favorite’’, proizvod postaje favorit. Odabrani proizvodi se čuvaju u folderu ’’Moji favoriti’’ i dostupni su Vam svakoj narednoj poseti Pet Marketa. Na taj način formirate vaš lični prodajni prostor u okviru prodavnice što Vam omogućava stalan uvid u izabrane proizvode i jednostavnu kupovinu bez suvišnih pretraga.

Link ’’Moji favoriti’’ se nalaze u gornjem desnom uglu zaglavlja sajta. Funkcija ’’Favoriti’’ Vam ne omogućava dodatne popuste ili posebne ponude.

Kontakt

Korisnički centar: 061-29-29-061; 061-29-29-062;

Operativni poslovi: office@petmarket.rs

Marketing: marketing@petmarket.rs

Ukoliko želite da nas kontaktirate putem direktne kontakt forme kliknite na sledeći link.

Opis proizvoda

Royal Canin: Care Nutrition Oral Sensitive je hrana namenjena odraslim mačkama sa osetljivim zubima i desnima. Stimulisanjem mačke da žvaće granule osigurava se prevencija stvaranja zubnog plaka i kamenca. Zahvaljujući specijalno prilagođenoj teksturi i obliku granule osigurano je čišćenje zuba čime se suzbija nastajanje zubnog kamenca. Natrijum polifosforati vezuju kalcijum iz pljuvačke i vrše prevenciju stvaranja zubnog plaka i sprečavaju formiranje zubnog kamenca. Za 28 dana za 59% smanjuje formiranje zubnog kamenca.

 

Sastav: Dehidrirano meso živine, pirinač,  životinjske masti, kukuruz, kukuruz gluten, hidrolizovani životinjski proteini, biljna vlakna, repina pulpa, mineralne soli, jaja u prahu, natrijum polifosfat, flukto-oligo-saharidi,  riblje ulje, sojino ulje, psilijum semenke, DL-metiodin, L-lizin, taurin.

 

Analiza: Proteini (30%), Masti (15%), Omega 6 masne kiseline (3.8%), Omega 3 masne kiseline (0.5%), Kalcijum (1.1%), Fosfor (0.98%), Magnezijum (0.08%), Natrijum (0.6%), Hlorid (0.6%).

 

Vitamini i minerali: Vitamin A (26000 IU/ kg), vitamin D3 (700 IU/kg), vitamin E (600 mg/kg), vitamin C (300 mg/kg), vitamin B1 (26 mg/kg),  vitamin B2 (52 mg/kg),  vitamin B5 (64 mg/kg),  vitamin B6 (55 mg/kg), vitamin B12 (0.2 mg/kg),   vitamin B3 naicin (166 mg/kg).

 

Preporučena količina:

Težina

Ispod idealne težine

Idealna težina

Prekomerna težina

3 kg

60 g

50 g

-

4 kg

80 g

65 g

50 g

5 kg

100 kg

80 g

60 g

6 kg

120 g

95 g

75 g

7 + kg

-

115 g

85 g

Količine prikazuju prosečne dnevne potrebe i služe samo kao smernice. Individualne potrebe se mogu razlikovati od ovih smernica zavisno od aktivnosti, rase i starosti.

 

Proizvodna linija Feline Care Nutrition:

Feline Care Nutrition je prvi nutricionistički program koji garantuje pozitivan ciljni efekat. Osigurava precizna nutricionistička rešenja za specifične probleme često prisutne u svakodnevnom životu mačke. Rezultat je istraživačkih napora specijalista Royal Canin-a, ali isto tako i rada mnogih veterinara i nutricionista širom sveta. Zahvaljujući povezanosti stručnjaka i koordinaciji na polju naučnih radova, stručnost koja stoji danas iza Royal Canin-a danas je zaista bez premca. 

Additional Information
360 Viewer Path N/A
Najprodavaniji N/A
Akcija N/A
Popust N/A
Novo N/A
Ocene proizvoda (0) Pitanja (0)

Back to top